יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

הלב והמעשן

אתמול בבוקר התחלתי לשמוע מוזיקה קלאסית מהמחשב דרך מערכת הסטריאו, המוזיקה הייתה כה נפלאה וכל כך נהניתי לשמוע אותה. אך לפתע שמתי לב שאני שומע רק את צד ימין, וצד שמאל שקט. בירור קצר העלה שהבעיה הייתה בחיבור מנותק. תהליך התיקון של החיבור התברר כממושך משחשבתי (היה צריך לנתק את כל הכבלים בפינה ולחברם מחדש). מאוד נהניתי מהתהליך מה גם שמוזיקה נפלאה התנגנה ברקע. לפתע הגעתי לשלב בו הייתי חייב לנתק את המערכת למעט זמן על מנת לחברה מחדש באופן טוב יותר. אך ידעתי שברגע שאני אנתק את המערכת אני יותר לא אוכל לשמוע את הצללים הנפלאים והרי הם מקור חיותי ואיך אני אסתדר ברגע שאנתק אותם? אז התחלתי להקשיב להם יותר ויותר וממש התחלתי לרקוד מרוב שדבקתי את עצמי בצלילים כדיי שאזכור להתגעגע אליהם ולא אשכח אותם בזמן שהמערכת תהיה מנותקת. וכך עבר לו הזמן בגעגועים נפלאים.

עכשיו רק נשאר לעשות באלאנס בין הצדדים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה